sommario dei post

giovedì 14 agosto 2014

§ 105 140814 ancora n'atu pocu

ancora n'atu pocu...
e mi sugnu votàtu
verz u muru
ntu ròitu du calendàriu
è statu com na jùta mmacànte
l'avìjnu pittàtu
u muru
e c'era sulu nu chjòvu
com na pena
o nu signàlu
'e tutti i facci mancanti
ca du bucu ntunn u muru
mi guardàvin
facennu 'nzinga
ari jurni passati e ari carti faglianti

cchì sarà statu?...

manca solo un poco...
e mi sono voltato
verso il muro
nel posto solito del calendario
è stata come un'uscita a vuoto
l'avevano ridipinto
il muro
e rimaneva solo un chiodo
come una pena
o un segnale
di tutti i volti ormai mancanti
che dal foro intorno al muro
mi fissavano
ammiccando
ai giorni andati
e alle carte mancanti

cosa sarà stato?...

2 commenti:

  1. Complimenti ! mi è piaciuta moltissimo.Ninetto Russo

    RispondiElimina